چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه در مرحله 3 PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه در مرحله 3 PKD
چگونه برای جلوگیری از عملکرد Diaminución کلیه در مرحله 3 از پدر PKDMi است یک بیمار PKD با مرحله 3، من می خواهم بدانم آیا درمانی موثر برای آن وجود دارد؟ چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی در این مرحله؟
آیا درمانی برای بیماران مبتلا به PKD با مرحله 3 وجود دارد؟
برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، پزشکی معمول غربی، بیماران به سادگی نشان می دهد داشتن نظارت منظم. به عنوان اندازه کیست باور، برخی از علائم رخ می دهد مانند فشار خون بالا، درد پشت، و غیره پزشکان فقط تجویز برخی از داروها برای کنترل علائم. در نهایت، کیست بیشتر و بیشتر جایگزین بافت کلیه و سلول ها، نارسایی کلیه رخ خواهد داد. در آن زمان، دیالیز یا پیوند تنها گزینه است. این است که، حالت های درمان معمول برای PKD در طب غربی.
چگونه برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی در PKD با مرحله 3؟
مشخص شده است که هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. با این حال، به عنوان کیست های کلیه در اندازه رشد، آنها به طور فزاینده جایگزین خواهد شد نفرون، که منجر به کاهش عملکرد کلیه است. از کلیه های ما قادر به جبرانی بسیار قوی هستند، سطح کراتینین به بیش از 50٪ از عملکرد کلیه از دست داده است را افزایش نمی دهد. در حالی که سطح کراتینین پدرش تنها 2.2، بیش از نیمی از نفرون منفی شرکت کرده اند.
بنابراین، در مورد پدرش، مهم است که به جلوگیری از کیست اندازه و نفرون بیشتر باور quedarn جایگزین با کیست. مهمتر از آن، بسیار حیاتی است به منظور کاهش کیست های بزرگ به اتاق را برای بازسازی نفرون معلول. بنابراین، عملکرد کلیه را متوقف می کند به کاهش است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان PKD و یا می خواهد برای جلوگیری از کاهش در عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل به بنابراین ارسال، در مورد پدرش، مهم است که به جلوگیری از کیست در اندازه رشد و جلوگیری از نفرون تر می شود جایگزین با کیست. مهمتر از آن، بسیار حیاتی است به منظور کاهش کیست های بزرگ به اتاق را برای بازسازی نفرون معلول. بنابراین، عملکرد کلیه را متوقف می کند به کاهش است.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان PKD و یا می خواهید به ترک کاهش عملکرد کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام پس از آن ما همه چیز ممکن است برای کمک به. ایمیل ما: enfermedad-renal@hotmail.com و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: